Tjekliste ved modtagelse af gods​

Reklamationsfrister:

​Undersøg godset umiddelbart efter modtagelsen. I tilfælde af skader/mangler skal der laves en skriftlig anmeldelse af skaden/manglen via vores hjemmeside under fanen nyttig info og reklamation.

Synlige skader – omgående

Ikke synlige skader – 7 dage

Kravet afvises såfremt reklamationsfristerne ikke overholdes.

Begrænsning af skaden:

Tag alle de nødvendige foranstaltninger til at begrænse skaden og forebygge yderligere skader fx ved at sortere skadet gods fra ikke skadet gods.

Modtageren har pligt til at begrænse skaderne.

Skriftlig krav:

​Indsend skriftligt specificeret krav via vores formular på www.brinktransport.dk under fanen nyttig info og reklamation.

I forbindelse med anmeldelse af skadet gods eller anden reklamation, skal formularen anvendes uden undtagelse, og samtlige felter skal udfyldes.​

Kontakt os og hør mere om vores logistikløsninger

Har du spørgsmål om vores produkter, brug for hjælp og rådgivning eller et uforpligtende tilbud? Send os meget gerne en forespørgsel herunder.

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Vi besvarer henvendelser inden for 1-3 hverdage.

Felter markeret med * skal besvares.

Få leveret samme dag

​Vi tilbyder blandt andet levering samme dag samt dag til dag levering i hele Danmark.

Vi leverer også om natten

Vores natkørsel er en af vores utrolig populære løsninger, når det kommer til pakkeservice.

Skal du levere til udlandet?

​Brink Transport tilbyder både pakketransport, godstransport og kurerkørsel til udlandet.