​Alle nyheder

Vi flytter fra Rødding til Kolding

Hidtil har vi haft vores hovedsæde i Rødding. Den 8. juni flytter Brink Transport ApS fra Rødding til Trianglen i Kolding. Vi får et nyt hovedsæde med en ny terminal til.

Vi fortsætter naturligvis den daglige drift fra vores terminaler i Viborg og Brøndby. 

Information til kunder, leverandører og samarbejdspartnere

Grundet Coronavirus har Brink Transport ApS valgt at komme med nogle overordnede interne retningslinjer for vores medarbejdere. Vores interne retningslinjer er som følger:

Hos Brink Transport ApS, følger vi de officielle anbefalinger fra Sundhedsstyrelsen som retningslinjer for, hvordan vi forholder os til Coronavirus.

I forbindelse med afhentning og levering af pakker og paller, vil vores chauffører aflevere kontaktløst til modtageren. Der vil blive taget billede af afleveringen.

Vi har bedt vores medarbejdere om at anvende sund fornuft, og at tage alle foranstaltninger indenfor de til enhver tid gældende retningslinjer fra Sundhedsstyrelsen. Vi har bedt vores medarbejdere om at holde god håndhygiejne for at undgå en potentiel smittespredning.

https://www.sst.dk/da/Viden/Smitsomme-sygdomme/Smitsomme-sygdomme-A-AA/Coronavirus/Spoergsmaal-og-svar/FAQ

Olietillæg pr 1. August 2020 udgør 14,30%.

​Olietillæg pr. 1. August 2020 14,30% gældende 3 måneder.

​​

​Brink Transport ApS kan nu tilbyde Volumengods

Som et led i det nye år, er det nu muligt at booke Volumengods. Volumengods bruges primært til møbler med videre.

Ønsker du et godt tilbud herom? Kontakt en af vores salgskonsulenter til højre for skærmen

Nye måder at kontakte os på

For at lette ekspeditionen, er det nu muligt at kontakte alle vores afdelinger skriftligt.

Drejer din henvendelse omkring Syd- og Sønderjylland.

Ring: 74835012 og derefter tast 1.

eller skriv til support@brinktransport.dk.

Drejer din henvendelse omkring Midt og 

Nordjylland.

Ring: 74835012 og derefter tast 2.

eller skriv til viborg@brinktransport.dk.

Drejer din henvendelse omkring Sjælland.

Ring: 74835012 og derefter tast 3.

eller skriv til sjaelland@brinktransport.dk.

BRINK TRANSPORT Udvider ejerkredsen

BRINK TRANSPORT ApS ruster sig til yderligere vækst i samarbejde med investeringsselskabet NEW OWNERS og privat investor Finn Pilgaard.

Læs mere her.

Som noget nyt er vi i 2019 Startet op med et  spændende samarbejde med Shipmondo.com

Så hvis du i forvejen er kunde ved dem, kan du også på deres side benytte vores kørsel. Dog skal du være registreret som online kunde hos os. 

Har du spørgsmål vedr. API løsninger eller andet teknisk, venligst kontakt Michael Gaasedal74835012 eller direkte på mail Michael@brinktransport.dk

Lukkedage i 2020

Vi holder lukket følgende dage i 2020

09-04-2020 (Skærtorsdag)

10-04-2020 (Langfredag)

13-04-2020 (2. Påskedag)​

08-05-2020 (Bededag)

21-05-2020 (Kr. Himmelfart)

01-06-2020 (2. Pinsedag)

05-06-2020 (Grundlovsdag)

24-12-2020 (Juleaftensdag)

25-12-2020 (1. Juledag)

31-12-2020 (Nytåraftensdag)

01-01-2021

Dage med ændret kørsels mønster

(dag til dag kørsel, også i region syd)

22-05-2020

23-12-2020

28-12-2020

29-12-2020

30-12-2020

​​​

Har du brug for et godt tilbud på distribution af dine varer, er du altid velkommen til at kontakte den sælger der kører i dit område. (se medarbejdere).


Nye åbnings tider i vores bogholderi:

Vi er klar ved telefonen, man-torsdag fra 8.30 til 16.00.

Fredag lukket.

Du er altid velkommen til at kontakte os på: finans@brinktransport.dk 

Vi flytter fra Rødding til Kolding

Hidtil har vi haft vores hovedsæde i Rødding. Den 8. juni flytter Brink Transport ApS fra Rødding til Trianglen i Kolding. Vi får et nyt hovedsæde med en ny terminal til.

Vi fortsætter naturligvis den daglige drift fra vores terminaler i Viborg og Brøndby. 

Yderligere information i forbindelse med Corona Virus

Følgende omstændigheder medfører ansvarsfrihed for parterne, såfremt de forhindrer aftalens opfyldelse eller gør opfyldelsen urimelig byrdefuld:
Arbejdskonflikt og enhver anden omstændighed, som parterne ikke er herrer over, såsom anbefalinger fra myndighederne om sundhedskriser, epidemier eller lignende sygdomsudbrud, brand, krig, mobilisering eller uforudsete militærindkaldelser af tilsvarende omfang, rekvirering, beslaglæggelse, valutarestriktioner, oprør og uroligheder, mangel på transportmidler, almindelig vareknaphed, restriktioner af drivkraft samt mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører, som skyldes nogen af de i dette punkt nævnte omstændigheder. Omstændigheder som nævnt, der var indtruffet inden tilbuddets afgivelse/aftalens indgåelse, medfører kun an­svarsfrihed, såfremt deres indflydelse på aftalens opfyldelse ikke kunne forudses på dette tidspunkt
.
Det påhviler parterne uden ugrundet ophold skriftligt at underrette hinanden, dersom der indtræffer omstændigheder som nævnt ovenfor

Står du og mangler den helt rigtige transport løsning?

​​​Hos Brink Transport står vi altid klar til at give råd, vejledning eller et knivskarpt tilbud til netop din virksomhed. Du kan booke et helt uforpligtende og gratis møde - alt du skal gøre, er kontakte én af vores salgskonsulenter.

Find din nærmeste salgskonsulent her