​Alle nyheder

Surring af gods samt spild af væsker pr. 01-03-2021

Pr. ​01-03-2021 ændrer Brink Transport priser og regler ved mangelfuld surring af gods samt spild af diverse væsker fra gods.

Vi oplever desværre flere og flere tilfælde af såvel mangelfuld surring af gods, som spild af diverse væsker fra motorer og lignende.

Derfor vil vi fra 01-03-2021 ikke længere laste gods uden tilstrækkelig form for surring og gods der spilder væske.

Uanset dette vi er naturligvis behjælpelig med forsvarlig surring af godset mod betaling af kr. 350,00 pr. forsendelse, således at godset stadig bliver lastet.

Skulle uheldet være ude og der spildes væske i bilen afregnes der kr. 850,00 for rengøring. Såfremt der er skade på øvrigt gods som følge af væske spild skal dette naturligvis også afregnes.​

15-02-2021 Trafikforsinkelser på grund sne

Grundet det dårlige vejr skal der påregnes forsinkelser i trafikken de kommende dage.

09-02-2021 Trafikforsinkelser Sydsjælland og Lolland/Falster

Som følge af snevejret og ufremkommelige veje skal der påregnes forsinkelser de kommende 2 dage på Sydsjælland og Lolland/Falster.


Ø-tillæg pr. 01-03-2021

Grundet stigende omkostninger ser vi os desværre nødsaget til at hæve vores gebyrer for Ø-tillæg fra den 01-03-2021.

​​

Lukkedage i 2021
​​
Dage med ændret kørsels mønster

Vær opmærksom på, der ikke køres samme dags kørsel og nat på nedenstående datoer:
​​23-12-2021

27-12-2021

28-12-2021

29-12-2021

30-12-2021

(Der køres ej hellere natforsendelser til d. 24-12-2021 eller 31-12-2021)

Vi holder lukket følgende dage i 2021:

01-04-2021 (Skærtorsdag)

02-04-2021 (Langfredag)

05-04-2021 (2. Påskedag)​

30-04-2021 (Bededag)

13-05-2021 (Kr. Himmelfart)

24-05-2021 (2. Pinsedag)

24-12-2021 (Juleaftensdag)

25-12-2020 (1. Juledag)

31-12-2021 (Nytårsaftensdag)

​​

Information til kunder, leverandører og samarbejdspartnere

Grundet Coronavirus har Brink Transport ApS valgt at komme med nogle overordnede interne retningslinjer for vores medarbejdere. Vores interne retningslinjer er som følger:

Hos Brink Transport ApS, følger vi de officielle anbefalinger fra Sundhedsstyrelsen som retningslinjer for, hvordan vi forholder os til Coronavirus.

I forbindelse med afhentning og levering af pakker og paller, vil vores chauffører aflevere kontaktløst til modtageren. Der vil blive taget billede af afleveringen.

Vi har bedt vores medarbejdere om at anvende sund fornuft, og at tage alle foranstaltninger indenfor de til enhver tid gældende retningslinjer fra Sundhedsstyrelsen. Vi har bedt vores medarbejdere om at holde god håndhygiejne for at undgå en potentiel smittespredning.

https://www.sst.dk/da/Viden/Smitsomme-sygdomme/Smitsomme-sygdomme-A-AA/Coronavirus/Spoergsmaal-og-svar/FAQ

​​

​Brink Transport ApS kan nu tilbyde Volumengods

Som et led i det nye år, er det nu muligt at booke Volumengods. Volumengods bruges primært til møbler med videre.

Ønsker du et godt tilbud herom? Kontakt en af vores salgskonsulenter til højre for skærmen

Nye måder at kontakte os på

For at lette ekspeditionen, er det nu muligt at kontakte alle vores afdelinger skriftligt.

Drejer din henvendelse omkring Syd- og Sønderjylland.

Ring: 74835012 og derefter tast 1.

eller skriv til support@brinktransport.dk.

Drejer din henvendelse omkring Midt og 

Nordjylland.

Ring: 74835012 og derefter tast 2.

eller skriv til viborg@brinktransport.dk.

Drejer din henvendelse omkring Sjælland.

Ring: 74835012 og derefter tast 3.

eller skriv til sjaelland@brinktransport.dk.

BRINK TRANSPORT Udvider ejerkredsen

BRINK TRANSPORT ApS ruster sig til yderligere vækst i samarbejde med investeringsselskabet NEW OWNERS og privat investor Finn Pilgaard.

Læs mere her.

Som noget nyt er vi i 2019 Startet op med et  spændende samarbejde med Shipmondo.com

Så hvis du i forvejen er kunde ved dem, kan du også på deres side benytte vores kørsel. Dog skal du være registreret som online kunde hos os. 

Har du spørgsmål vedr. API løsninger eller andet teknisk, venligst kontakt Anders Brink74835012 eller direkte på mail anders@brinktransport.dk

​​​​

Har du brug for et godt tilbud på distribution af dine varer, er du altid velkommen til at kontakte den sælger der kører i dit område. (se medarbejdere).


Nye åbnings tider i vores bogholderi:

Vi er klar ved telefonen, man-torsdag fra 8.30 til 16.00.

Fredag lukket.

Du er altid velkommen til at kontakte os på: finans@brinktransport.dk 

Yderligere information i forbindelse med Corona virus

Følgende omstændigheder medfører ansvarsfrihed for parterne, såfremt de forhindrer aftalens opfyldelse eller gør opfyldelsen urimelig byrdefuld:
Arbejdskonflikt og enhver anden omstændighed, som parterne ikke er herrer over, såsom anbefalinger fra myndighederne om sundhedskriser, epidemier eller lignende sygdomsudbrud, brand, krig, mobilisering eller uforudsete militærindkaldelser af tilsvarende omfang, rekvirering, beslaglæggelse, valutarestriktioner, oprør og uroligheder, mangel på transportmidler, almindelig vareknaphed, restriktioner af drivkraft samt mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører, som skyldes nogen af de i dette punkt nævnte omstændigheder. Omstændigheder som nævnt, der var indtruffet inden tilbuddets afgivelse/aftalens indgåelse, medfører kun an­svarsfrihed, såfremt deres indflydelse på aftalens opfyldelse ikke kunne forudses på dette tidspunkt
.
Det påhviler parterne uden ugrundet ophold skriftligt at underrette hinanden, dersom der indtræffer omstændigheder som nævnt ovenfor

Står du og mangler den helt rigtige transport løsning?

​​​Hos Brink Transport står vi altid klar til at give råd, vejledning eller et knivskarpt tilbud til netop din virksomhed. Du kan booke et helt uforpligtende og gratis møde - alt du skal gøre, er kontakte én af vores salgskonsulenter.

Find din nærmeste salgskonsulent her