​Bogholderi

​Helle Brink

Bogholder

Tel: +45 7483 5012

Finans@brinktransport.dk

Vibeke Kjærulff Thorsen​

Bogholder

Tel: +45 7483 5012

Vkt@brinktransport.dk

​Alexandra Lynggaard Mikkelsen

Bogholder

Tel: +45 7483 5012

Alm@brinktransport.dk

​Syd- og Sønderjylland samt Fyn

Martin Malutzki​

Terminal leder Rødding

Tel: +45 7483 5012

Martin@brinktransport.dk

Claus Laustsen

Adm. Direktør & Partner

Tel: +45 7483 5012

CL@brinktransport.dk

​Jette Kehlet Petersen

Disponent Rødding

Tel +45 7483 5012

Jette@brinktransport.dk

Michael Gaasedal

Kristina Andersen

Disponent Rødding

Tel +45 7483 5012
Kristina@brinktransport.dk

​Sjælland

Peter Stadelund

Terminal Leder Sjælland

Tel: +45 7483 5012
Mobil: +45 8140 0157

Peter@brinktransport.dk

Mohamad El-Jahim

Disponent Sjælland

Tel: +45 7483 5012

Mohamad@brinktransport.dk

​Viborg

Per Nielsen

Terminal Leder Viborg

Tel +45 7483 5012
Per@brinktransport.dk

Kent Michael Andersen

Disponent Viborg

Tel +45 7483 5012

Kma@brinktransport.dk

Niclas Søvsø Mortensen

Disponent Viborg

Tel +45 7483 5012
Nsm@brinktransport.dk

Simon Alex Thomassen

Disponent Viborg

Tel +45 7483 5012
Sat@brinktransport.dk

Salgskonsulenter

​Anders Brink

Salgsansvarlig
Tel: +45 7483 5012

Mobil: +45 5118 6609

Anders@brinktransport.dk 


​​

Vi flytter fra Rødding til Kolding

Hidtil har vi haft vores hovedsæde i Rødding. Den 8. juni flytter Brink Transport ApS fra Rødding til Trianglen i Kolding. Vi får et nyt hovedsæde med en ny terminal til.

Vi fortsætter naturligvis den daglige drift fra vores terminaler i Viborg og Brøndby. 

Yderligere information i forbindelse med Corona Virus

Følgende omstændigheder medfører ansvarsfrihed for parterne, såfremt de forhindrer aftalens opfyldelse eller gør opfyldelsen urimelig byrdefuld:
Arbejdskonflikt og enhver anden omstændighed, som parterne ikke er herrer over, såsom anbefalinger fra myndighederne om sundhedskriser, epidemier eller lignende sygdomsudbrud, brand, krig, mobilisering eller uforudsete militærindkaldelser af tilsvarende omfang, rekvirering, beslaglæggelse, valutarestriktioner, oprør og uroligheder, mangel på transportmidler, almindelig vareknaphed, restriktioner af drivkraft samt mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører, som skyldes nogen af de i dette punkt nævnte omstændigheder. Omstændigheder som nævnt, der var indtruffet inden tilbuddets afgivelse/aftalens indgåelse, medfører kun an­svarsfrihed, såfremt deres indflydelse på aftalens opfyldelse ikke kunne forudses på dette tidspunkt
.
Det påhviler parterne uden ugrundet ophold skriftligt at underrette hinanden, dersom der indtræffer omstændigheder som nævnt ovenfor

Står du og mangler den helt rigtige transport løsning?

​​​Hos Brink Transport står vi altid klar til at give råd, vejledning eller et knivskarpt tilbud til netop din virksomhed. Du kan booke et helt uforpligtende og gratis møde - alt du skal gøre, er kontakte én af vores salgskonsulenter.

Find din nærmeste salgskonsulent her